L’Escola d'Adults obra tota l'oferta formativa a les persones amb discapacitat

També es podrà optar a possibles bonificacions

16 de Septembre de 2022
L’Escola d'Adults obra tota l'oferta formativa a les persones amb discapacitat

L’Escola d’Adults de Maó, CEPA Joan Mir i Mir, ha començat el període de matrícula de l’oferta formativa del curs 2022 – 2023, i les persones amb discapacitat poden accedir a tots els cursos i ensenyaments, i ho poden fer –segons els programes- amb bonificacions adequades a la seva situació.

Mònica Planella i Cristina Fernández, Directora Administrativa i Tècnica de Fundació, respectivament, i Ramón Rosellò, Director de l’Escola d’Adults de Maó han mantingut una reunió per intercanviar eines i millorar l’oferta de les persones amb diversitat funcional, en la que també ha participat Olga López, responsable de l’àrea d’atenció a persones sordes, Montse Manceras, responsable de Formació; i l’Orientador i la cap d’Estudis del centre educatiu, David Sangil i Marta Sintes.

Cristina Fernández, Directora Tècnica de Fundació, destaca que “l'escola d'adults planteja aquesta formació, per primera vegada, amb personal propi de la Conselleria d'Educació, el que implica major especialització i cura cap el perfil de persones amb discapacitat. Això també es reflecteix en la passa que han donat des del CEPA per a mantenir aquesta reunió amb Fundació i establir vies de col•laboració per treballar amb les persones que atenen”.

Millorar en temes d’accessibilitat, d’organització, afavorir la formació i la inclusió és l’objectiu principal d’ambdues entitats. Planella ha destacat “la bona predisposició de l’entitat i l’obertura a possibles noves bonificacions per aquelles activitats que es mouen fora de la programació de la Consellera d’Educació o del Conveni amb el Consell Insular, per activitats complementàries i/o sortides”.

Des de Fundació agraïm la implicació del centre Joan Mir i Mir en la recerca de la millora continua en l’atenció a les persones amb discapacitat.