Visita l'antiga farmàcia Llabrés

Reserves

Benvinguts a la Farmàcia Llabrés

Espai de Visites, Activitats i Tallers.

Cent anys després, torna a lluir amb el seu esplendor

Què ofereix al visitant?

Espai cultural

Rehabilitat gràcies a la Fundació Hesperia, sorgeix de la necessitat de preservar, mantenir i apropar a la ciutadania un edifici emblemàtic i rellevant. L’objectiu és mantenir la seva essència.

Accessibilitat Universal

El projecte de la Farmàcia Llabrés s’ha convertit en una aposta ferma de la Fundació per a convertir un espai cultural en una referència en relació a l’accessibilitat universal.

Un espai inclusiu tant per a visitants com per al personal treballador, ja que un dels principals objectius de la Fundació és la inserció laboral de les persones amb discapacitat, amb plenes garanties i adaptacions a les seves necessitats.

Conéixer la Fundació per a Persones amb Discapacitat

L’entitat de referència en l’atenció a les persones amb diversitat funcional de Menorca. Ens uneix una part pública (Consell Insular i Ajuntaments de l’illa) i privada (les 13 entitats que conformen el sector de la discapacitat). Compartim l’atenció professional durant totes les etapes de la vida, des de la infància, fins el total de la vida adulta. Servei d’atenció social i famílies, centres de dia i ocupacionals, habitatges supervisats, centres especials d’ocupació, inserció laboral, etc.

Duració visita guiada: 40 minuts, aproximadament

Grups: Màxim 15 persones

Punt d’encontre: Entrada per Ses Voltes

Les visites disposen de codis QR per a fer la visita amb mitjans dels propis usuaris, amb vídeos explicatius en llengua de signes, subtitulació i audiodescripció, per tal de facilitar i millorar la visita dels usuaris que venguin a la farmàcia.

Per a reserves de grups o altres consultes, us agrairíem que contactéssiu al mail farmaciallabres@fundaciodiscap.org

La visita a l’espai cultural accepta 1€ donatiu/individual per a destinar al seu manteniment.

Reservar tiquets