CEO Social Càtering

El mes de març de 2010, la Fundació per a persones amb discapacitat Illa de Menorca va posar en marxa aquest projecte, emmarcat en el Centre Especial d´Ocupació.

Es tracta d’un Servei de cuina. Aquest consisteix en l’elaboració i repartiment de menús envasats, per cobrir les necessitats de clients particulars, persones ateses per serveis socials, i dispositius socioassistencials de la Fundació i el Consell Insular de Menorca. També s’elabora menjar per empreses privades.

CEO Social Càtering

El servei que es dóna als diferents dispositius assistencials inclou menús de dilluns a divendres, mentre que el servei dels ajuntaments i a particulars inclou menús de dilluns a diumenge. Cada menú consta d´un primer plat, un segon i unes postres. La cuina del servei de SOCIAL CÀTERING té capacitat, a més, per elaborar menús adaptats per a persones que segueixen dietes especials (sense gluten, sense sal, hipocalòrics, triturats, etc.),

CEO Social Càtering

Actualment es fan uns 250 menús de dilluns a divendres, i uns 130 menús els dissabtes i diumenges. El servei està en funcionament durant tot l’any sense interrupció, donat el caràcter essencial d’aquest.
La plantilla estable de treballadors/es és de 14 persones, 11 d’elles amb una discapacitat reconeguda.

Dades del centre:
Social Càtering
C/ Bijuters, nº 3 (POICI)
07760 - Ciutadella de Menorca

Encarregat: Roque Allika