Col·labora amb Fundació per a persones amb discapacitat de Menorca

1 Mecenatge

Apadrina un programa o activitat puntual. Fes un donatiu per renovació d'espais, manteniment de les vivendes, compra de material/adaptació de vehicles o catàleg de productes dels Centres Ocupacionals i de Dia. Col·labora amb el programa de beques per formació, serveis de rehabilitació, transport públic o privat, material ortopèdic, altres.

Àrea de mecenatge

• Programa de Beques

• Formació.
    • Serveis de rehabilitació.
    • Transport propi o públic.
    • Material ortopèdic.
    • Altres.
  • Apadrina

• Programa.
    • Activitat puntual.
  • Fes un donatiu

• Renovació d'espais.
    • Manteniment de les vivendes.
    • Compra de material.
    • Compra/Adaptació de vehicles.
    • Catàleg de productes dels Centres Ocupacionals i de Dia.

2 Inserció laboral i social

Augmenta l'oferta: contractació, inserció laboral, espai de pràctiques prelaborals grupals i individuals per taller jove, formació en l'empresa per beneficiaris de PIL.

Inserció laboral i social

• Contractació.
    • Inserció Laboral.
    • Inserció Socio-assistencial.
  • Espai de pràctiques prelaborals grupals i individuals per taller jove.

• Formació en l'empresa per beneficiaris de PIL.

3 Productes i serveis

Compra productes o sol·licita els serveis dels Centres Especials d'Ocupació Lligall Art Gràfic, Social Catering i Ecoverd.

Els nostres productes i/o serveis

4 Àrea entitats

Fes-te voluntari i acompanya a les persones usuàries en el seu dia a dia. Fes-te soci i col·labora econòmicament i/o presencialment.

Col·labora amb les activitats o organitza un esdeveniment solidari. Vols assessorament sobre accessibilitat universal per l'empresa?.

Àrea d'entitats

• Fes-te voluntari

Acompanya a les persones usuàries en el seu dia a dia.

• Fes-te soci

Col·labora econòmicament i/o presencialment.

• Col·labora amb les activitats

Participa en les activitats que s'organitzen de caire benèfic o de visibilitat.

• Organitza un esdeveniment solidari

Posa en marxa un esdeveniment per recaptar fons i/o donar visibilitat a la discapacitat, a les oportunitats, a les entitats membres.