Vacunat el col·lectiu de persones dels dispositius de vivendes de la Fundació

Pla de Vacunació contra la Covid19

9 de Febrer de 2021
Vacunat el col·lectiu de persones dels dispositius de vivendes de la Fundació

Tal i com estava previst, el Pla de vacunació contra la Covid19 ha prioritzat el col·lectiu de persones amb diversitat funcional dels serveis d’habitatges de la Fundació per a Persones amb Discapacitat.

La vacuna s’ha adreçat avui a 34 persones usuàries i 19 treballadores, que responen a un total de 9 dispositius d’habitatges d’atenció a discapacitat intel·lectual i salut mental. Mencionar  que no tothom ha rebut la vacuna avui, donat que el personal d’aquests dispositius es guien per torns de feina. Demà, es continuarà la campanya amb la vacuna de la zona de Ponent, corresponent als pisos de Ferreries i Ciutadella.

De les persones usuàries, 34 de 40 han signat l’autorització, i dels treballadors només 19 dels 39. Cristina Fernández, Directora Tècnica de Fundació, al respecte ens assenyala: “S’està fent la corresponent pedagogia envers els beneficis de la vacunació, i creiem que la majoria acabarà accedint per responsabilitat al sector. Se’ls oferirà de nou a mesura que es vagin incorporant als seus torns de feina”.

Avui, s’han ajuntat un grapat d’emocions, recordant la situació viscuda durant l’Estat d’Alarma, el confinament i la desescalada. Somriures i aplaudiments, i molta esperança.