“TRES ENTRADES” UN CURT GRÀCIES A LA FUNDACIÓ HESTIA I HESTIA MENORCA

Mostra l’amistat d’un grup d’usuaris de La Florida que neix a través de l’esport

27 de Juny de 2023
“TRES ENTRADES” UN CURT GRÀCIES A LA FUNDACIÓ HESTIA I HESTIA MENORCA

Fundació Hestia i Hestia Menorca han presentat recentment el curtmetratge “Tres Entrades”, una idea premiada per Xoriguer Ideadors de Menorca 2023, realitzat per The Bendito Studis i que ha comptat amb la col·laboració de la Fundació per a persones amb discapacitat.

El guió, formulat per La Florida, explica un moment en les vides d’en Romu, en Miguel i Pasqual, usuaris del centre ocupacional d’atenció a persones usuàries de salut mental. S’han aficionat al bàsquet gràcies a l’Hestia Menorca, un potencial per a la integració de persones amb diversitat funcional i per propiciar campanyes #MatealEstigma.

El curt va ser seleccionat en la tercera edició de Xoriguer Ideadors de Menorca i explica el que suposa haver generat un grup d’oci, d’amistat, que va néixer de les entrades que la Fundació Hestia regala als dispositius de salut mental de Menorca. La història es va rodar a Maó i coincidint amb els encontres de la fase d’ascens de l’Hestia Menorca.

Des de la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca valorem satisfactòriament la feina de la Fundació Hestia, de sensibilització envers la salut mental, de la promoció de l’esport com a instrument de millora i d’inclusió de les persones afectades.

Enllaç curtmetratge: https://basquetmenorca.com/2023/06/16/fundacion-hestia-y-hestia-menorca-presentan-el-cortometraje-tres-entradas/