SUPORT EDUCATIU PER A L’ALUMNAT SORD

El Servei compta amb l’ajuda de la Conselleria d’Educació i Formació Professional del Govern

7 de Octubre de 2021
SUPORT EDUCATIU PER A L’ALUMNAT SORD

El servei de suport educatiu de Fundació per a l’alumnat sord ha iniciat les intervencions en centres d’educació primària i secundària a Maó i Alaior. Aquest servei ofereix un suport específic en llengua de signes a alumnes amb sordesa que estiguin escolaritzats a centres educatius, per adequar la resposta educativa als alumnes sords, partint de les seves necessitats específiques, de la identificació de la modalitat comunicativa més adequada a cada tipologia d'alumnat sord, per tal d'afavorir el seu accés al currículum.

Després de les primeres reunions de coordinació amb respectius equips educatius s’ha iniciat el suport a les aules, distribuint les hores en diferents assignatures, prioritzant les àrees instrumentals i/o més teòriques. També s’organitzaran al llarg del curs tallers de sensibilització de la resta de l’alumnat que comparteix espai amb l’alumnat sord.

El servei compta amb el suport de la Conselleria d’Educació i Formació Professional del Govern de les Illes Balears