REPORTATGE DE LA FARMÀCIA LLABRÉS A LA REVISTA NACIONAL ASEPAU

L’Associació Espanyola de Professionals de l’Accessibilitat Universal valora la reforma de l’espai

16 de Abril de 2024
REPORTATGE DE LA FARMÀCIA LLABRÉS A LA REVISTA NACIONAL ASEPAU

L’Associació Espanyola de Professionals de l’Accessibilitat Universal ha editat un nou número de la revista Asepau, en el que ha dedicat un ampli reportatge a la Farmàcia Llabrés. La reforma de l’espai, que posa l’accent en l’accessibilitat universal, sorgeix de la necessitat de preservar, mantenir, compartir i apropar a la ciutadania un edifici emblemàtic i una importància arquitectònica rellevant, alhora que preservar la missió i el compromís de la Fundació cap a les persones amb discapacitat. És una oportunitat per facilitar la inclusió en qualsevol dels aspectes de la vida (política, social, cultural, econòmica i laboral), de les persones amb discapacitat i alhora facilitar la visualització del col·lectiu per promoure la presa de consciència de tota la societat.

L’editorial va contactar amb el responsable de l’àrea d’accessibilitat, Pepe Capella, que també és soci de l’associació, entitat on l’àmbit professional ha tornat a la normalitat després de la pandèmia, i ha trobat una societat diferent i canviada, entregada a treballar per un món accessible per a tothom.