Bases de la convocatòria

Procés de selecció de treballador/a social

Llistat definitiu d’admesos i exclosos Treballador/a Social FPDM

Fets

1.  En data de 18 de Maig del 2017 es van aprovar les Bases Generals que regulen els processos selectius que havien de regir la convocatòria per a la selecció mitjançant concurs de places de torn lliure de la Fundació de persones amb  discapacitats per l´illa de Menorca.

2. Aquestes bases i la oferta del procés de selecció foren publicades íntegrament a la pagina web de la fundació ( ofertes laborals) en  l’anunci de la convocatòria de data 2 de setembre de 2022, essent l’últim dia per a presentar la sol·licitud i la resta de documentació requerida a les bases el dia 9 de setembre de 2022.

3. La llista provisional es va publicar dia 12 de setembre de 2022, es van concedir 5 dies naturals per a presentar la documentació requerida, finalitzant el dia 17 de setembre de 2022.

Fonaments de dret

1.En virtut de les bases, determina que, una vegada finalitzat el termini de presentació d’instàncies, el departament de Recursos Humans amb la supervisió de la  Direcció administrativa de la Fundació ha d’aprovar la relació d’aspirants admesos i exclosos, determinar la composició del tribunal qualificador, i fixar el dia, l’hora i el lloc en què s’han de celebrar les proves així com l’ordre d’actuació dels aspirants.

2. En referencia a les bases que regeixen aquest procés de selecció.

Resolució

Per tant, resolc:

1. Aprovar DEFINITIVAMENT la següent llista d’admesos i exclosos per participar al present procés de selecció, i si s’escau, els motius d’exclusió.

Identificació aspirant/a

ADMESOS:

****554A

****719R

****465W

****322N

****380S

****216C

****570H

****645E

****817H

****905T

****442G

****029R

****042F

****821D

Les proves escrites* tindran lloc dimecres dia 21 de setembre a l’hora que se us indicarà al correu personal, al Centre Polivalent Carlos Mir, Camí de Trepucó s/n de Maó.

Les entrevistes personals començaran dijous dia 22 de setembre, al mateix centre i se us informarà personalment de l’hora concreta en cas d’haver superat la prova escrita.

*Així com s’indica a les Bases Generals que Regulen els Processos Selectius de les Convocatòries de l’Entitat, serà un requisit indispensable superar la prova escrita per tal de poder accedir a la següent fase del procés de selecció. Per a més informació, podeu consultar les Bases Generals publicades al mateix web.

La Direcció Administrativa

Maó, 19 de setembre de 2022

Ofertes de treball

BORSES DE TREBALL DELS CEO (CENTRES ESPECIALS D’OCUPACIÓ)

08/02/2024

Convocatòries de places de torn lliure. Amb certificat de discapacitat igual o superior al 33%.

Veure detall

BASES GENERALS QUE REGULEN ELS PROCESSOS SELECTIUS

26/01/2024

Convocatòries de places de torn lliure de la Fundació per a Persones amb Discapacitat