Arranca una col•laboració que comença amb una primera visita a les instal•lacions per valorar les possibilitats d’actuació

9 de Novembre de 2022
  • La UD Mahón i la Fundació per a Persones amb Discapacitat, juguen el partit junts

La Fundació per a persones amb discapacitat i la UD Mahón jugaran un partit importantíssim. Les dues entitats estan a punt de firmar un conveni de col·laboració per organitzar i executar diferents activitats a favor de les persones usuàries dels distints dispositius de Fundació (Centres de dia, persones usuàries d’habitatge, taller jove...) com dels jugadors i jugadores del club esportiu. La primera passa s’ha donat en forma de visita per part de les dues entitats a les instal·lacions de l’altre per conèixer de primera mà la feina que s’hi fa, així com les possibilitats per tancar la línia de treball conjunta.

Inicialment, un grup del Taller Jove de la Fundació van fer una primera visita al camp de San Carlos on van ser atesos pel president del club, Dino Gelabert, i d’un dels vicepresidents, Roberto Irles, per mostrar-lis el camp i les diferents instal·lacions del club, i fer-lis un obsequi, a més d’oferir-lis la possibilitat d’accés gratuït a tots els partits que es juguin al camp de San Carlos.

La segona passa, de moment, ha estat la visita dels mateixos directius i la coordinadora del club, Irene Olives, per veure la feina que es fan als diferents projectes de la Fundació, on van ser rebuts per la directora del centre ocupacional de Bintaufa, Muriel Previ, i Angels Andreu.

La propera passa la protagonitzaran els usuaris de la Fundació amb una presentació que faran als fiets i fietes del club de futbol, mentre es tanquen altres vies de col·laboració activa que aproparan el camp de futbol als usuaris de la Fundació així com la fundació i els seus usuaris als fiets i fietes del club.