LA FUNDACIÓ TORRE-SAURA APORTA 5000 EUROS PER A L’ESCOLA D’ESTIU D’INFÀNCIA I JOVENTUT

I dues beques individuals per valor de 2000 euros

4 de Agost de 2023
  • LA FUNDACIÓ TORRE-SAURA APORTA  5000 EUROS PER A L’ESCOLA D’ESTIU  D’INFÀNCIA I JOVENTUT

Àrea Comunicació FPDM

La Fundació José María De Olives i Ponsich, Conde de Torre Saura, ha renovat el conveni de col·laboració amb la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca per a l’Escola d’Estiu d’Infància i Joventut.

En concret, aporta 5000 euros, que fan referència al suport per a l’atenció a persones amb necessitats educatives especials i dependència severa durant la darrera setmana de juny, juliol, agost i primera setmana de setembre.

BEQUES INDIVIDUALS

A la important subvenció, Torre Saura afegeix la quantitat de 2.000 euros per a la convocatòria de dues beques destinades a nens i nenes dels municipis de Ciutadella i Es Mercadal. Una de les beques s’enfoca a la diversitat funcional, ja sigui motriu, sensorial o intel·lectual, per tal de sufragar les despeses que han d’assumir per tal de disposar de les adaptacions, ajudes tècniques, ajudes professionals, etc per tal de millorar el seu benestar.

Les bases de les beques es publicaran l’1 de setembre a la web de Fundació.

La  Fundació Torre – Saura és una entitat sense afany de lucre amb finalitats benèfiques que té per objectiu atendre a les persones residents a Ciutadella i Es Mercadal que no disposen de recursos econòmics i a les seves famílies. En la seva activitat, qualsevol programa que afavoreixi la inclusió soci-laboral i familiar de les persones.

FOTOGRAFIA:

Blanca de Olivar, del Patronat Torre-Saura, i Cristina Fernández, Directora Tècnica de Fundació per a persones amb Discapacitat Illa de Menorca.