La fundació bancaria La Caixa aportarà 3000 euros

Down Menorca rep un ajut per a l'escola d'estiu d'infància i joventut de la Fundació

23 de Març de 2021
La fundació bancaria La Caixa aportarà 3000 euros

L’Associació referent en la defensa dels drets i la qualitat de vida de les persones amb Síndrome de Down de Menorca ha rebut una aportació econòmica de 3000 euros de la Fundació Bancària Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona per dur a terme l’Escola d’Estiu 2021.

L’atenció del servei anirà a càrrec de l’àrea d’Infància i Joventut de la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca, i cobrirà les necessitats dels joves que per la seva condició, edat i necessitats de suport no poden ser atesos en d’altres activitats públiques o privades.

L’escola d’estiu donarà servei a un màxim de 15 nois i noies, i la proposta passa per crear un espai lúdic on fomentar el desenvolupament dels/les joves, fomentar la creativitat i habilitats socials, físiques, esport adaptat... un projecte lúdic-educatiu que abasti tots els àmbits de desenvolupament des d’una mirada global.

S’oferirà l’atenció al Col·legi Maria Lluïsa Serra, espai cedit per l’Ajuntament de Maó, del 1 de juliol al 28 d’agost en horari de 8 a 15 hores i els joves seran atesos per personal professional.