FUNDACIÓ TRASLLADA LES DEPENDÈNCIES DE SERVEIS GENERALS AL CP CARLOS MIR

Volem millorar l’atenció a les persones usuàries i optimitzar recursos

31 de Agost de 2021
  • FUNDACIÓ TRASLLADA LES DEPENDÈNCIES DE SERVEIS  GENERALS AL CP CARLOS MIR

La Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca, a través del departament de Serveis Generals, millora l’atenció social a persones usuàries i entitats amb el trasllat de les dependències de llevant a la seu del Centre Polivalent Carlos Mir. Els serveis que acull aquest nou espai són Recursos Humans, Entitats, i Qualitat i Mecenatge, on hi  treballen 6 professionals.  Pel que fa a la porta d’entrada als serveis de Fundació, el servei d’atenció a persones amb discapacitat i famílies, la treballadora social, continuarà a l’Avinguda Menorca.

La directora administrativa de la Fundació, Mònica Planella, ha manifestat que “aquest canvi d’instal·lacions és fonamental, als efectes d’haver centrat, per una banda, les instal·lacions de l’Avinguda Menorca en el Servei de Desenvolupament Infantil i Atenció precoç (SEDIAP) i l’Àrea d’Infància i Joventut. Per l’altra, donar cabuda als serveis administratius i de qualitat, d’atenció a les entitats membres de la Fundació en un mateix local de fàcil accés i dependències més còmodes, optimitzant recursos”.

La Fundació fa un pas més en la reorganització de serveis i centres que, se’ns dubte, repercuteixen en la millora de l’atenció a les persones amb diversitat funcional de Menorca.