FUNDACIÓ PRESENTA UNA GUIA PER A MILLORAR LA COMUNICACIÓ I L’ATENCIÓ A LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

L’entitat inaugura divendres el Curs Social 2021-2022

20 de Octubre de 2021
FUNDACIÓ PRESENTA UNA GUIA PER A MILLORAR LA COMUNICACIÓ I  L’ATENCIÓ A LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

La Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca ha presentat avui una Guia amb dinàmiques per a millorar la comunicació i l’atenció a persones amb Discapacitat. L’entitat la traslladarà a les entitats, famílies i persones usuàries en el transcurs de l’acte d’inauguració de Curs Social que tindrà lloc el proper divendres a les 18 hores al Parc d’Es Freginal de Maó.

La guia es divideix en tres parts:

Les claus del llenguatge. La terminologia adequada per a dirigir-nos a les persones amb discapacitat, sensorial, auditiva, física, salut mental, amb discapacitat intel·lectual, trastorn de l’aspectre autista, malalties minoritàries....Que hem traslladat d’una manera senzilla i gràfica: expressions genèriques – incorrecte – correcte

Continguts accessibles. Recomanacions en textos, imatges, vídeos, documents electrònics, normes i pautes per millorar l’atenció a les persones amb discapacitat. També incloem pautes per organitzar un acte públic o per fer accessibles les entrevistes.

Els mitjans de comunicació i la responsabilitat individual a les xarxes socials. Uns petits consells, per tractar el relat amb la màxima estima.