FORMACIÓ PER MILLORAR L’ATENCIÓ A LES PERSONES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL

Amb la col·laboració del Consell Insular, Fundació ofereix diferents cursos

19 de Septembre de 2023
FORMACIÓ PER MILLORAR L’ATENCIÓ A LES PERSONES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL

Amb la col·laboració del Consell Insular de Menorca, la Fundació per a persones amb discapacitat ha organitzat una sèrie de formacions per a millorar l’atenció a les persones amb diversitat funcional. El primer objectiu, conèixer els perfils de les persones ateses, aplicar diferents estratègies comunicatives i conèixer els recursos i serveis accessibles que tenim a l’abast.

L’oferta inclou diferents accions formatives en diferents formats i continguts:

• Diversitat i capacitats, de 20h, els dimecres, de 17 a 20h, del 27 de setembre al 25 d'octubre, i de 17 a 19,30h, el 8 i 15 de novembre al Carlos Mir.
  • Píndoles informatives de 3h de durada cada una, els dimecres de 17 a 20h, del 22 de novembre al 21 de desembre al Carlos Mir.
  • Taller d'introducció a la llengua de signes de 30h, els dimarts de 17 a 20h, del  3 d'octubre al 5 de desembre, a l'IME.

Els tallers són presencials per a grups de 15 persones i es desenvoluparan amb una part de continguts teòrics i una part pràctica, amb activitats dinàmiques, exercicis, audiovisuals, treballs en grup, comentaris, debats i la posada en comú de materials i documentació de treball.

A través de la plataforma Google Clashroom, tot l’alumnat podrà accedir als continguts de classe, els materials del curs i els comentaris de grup, a través d’un correu gmail.

Els tallers es desenvoluparan durant els mesos de setembre a desembre de 2023.

El personal docent està format per diferents perfils professionals de la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca, amb àmplia experiència en cada una de les temàtiques proposades.

Adjuntem cartells amb informació sobre cada formació.

Els cursos estan oberts a tothom, tant personal de Fundació com persones usuàries.

Aquí teniu l’enllaç per a poder formalitzar la inscripció als tallers:

Imatge: Al·lusiva espai formatiu Fundació