Finalitza el procés de selecció, i el Patronat de dia 10 procedeix al nomenament

Mònica Planella, nova directora Administrativa de la Fundació per a persones amb discapacitat

10 de Març de 2021

El Patronat de la Fundació per a persones amb Discapacitat de Menorca aprovarà avui dimecres la contractació de la nova Directora Administrativa, Mònica Planella Alfonso. Tanca així la convocatòria pública que va iniciar el passat mes d’octubre, procés que ha comptat amb una llista definitiva de 5 persones admeses a concurs.

Mònica Mª Planella és llicenciada en Veterinària i actualment està cursant el Grau d’Administració i Direcció d’Empreses per la UOC (Universitat Oberta de Catalunya), i la seva trajectòria laboral es basa en el món de l’empresa. Ha treballat durant més de 25 anys en la gestió empresarial i de projectes, tant en empreses de producció, com en la vessant de comercialitzadora i de serveis.

A més, ha complimentat l’experiència amb diversos cursos de formació en tècniques de lideratge i gestió d’equips, de control de costos, gestió de tresoreria i comptabilitat analítica.

La Fundació finalitza així un procés que ha comptat amb la col·laboració d’una empresa externa per a la confecció de les bases, i una Comissió Tècnica de Selecció formada pel Director dels Serveis Jurídics de l’Ajuntament de Maó (President),  3 tècnics del Consell Insular, i una persona de la Fundació que ha actuat com a Secretari.

Un cop finalitzades totes les proves, valoració de mèrits i entrevistes, la Comissió Tècnica de Selecció proposa el nomenament de Mònica Planella Alfonso. Mencionar que les funcions pròpies de la Direcció Administrativa són les d’organització i règim intern, les corresponents en matèria de gestió econòmica, financera i patrimonial, de personal i relacions institucionals.

La Fundació compta a dia d’avui amb unes 1500 persones ateses, i un total de 128 treballadors, més 82 persones amb diversitat funcional que formen part de les plantilles dels centres especials d’ocupació.

Planella s’incorporarà a la Fundació el proper dilluns dia 15, i enfronta aquesta nova etapa amb la màxima il·lusió i entrega.