EROSKI LLANÇA LA 3ª CAMPANYA SOLIDÀRIA A BENEFICI DE LA FUNDACIÓ PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT

S’ofereixen als clients 7.000 pay-pay solidaris a canvi d’1 euro per unitat.

3 de Maig de 2024

La Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca i Eroski han presentat la campanya solidària a benefici del projecte ‘Juegoteca’ d’aquesta fundació, amb la participació de la consellera i la directora insular de Benestar Social, Carmen Reynés i Melisa Manota. Es tracta de la tercera edició consecutiva d’aquesta campanya.

L’acte ha contat amb l’assistència de Monica Planella, directora tècnica i Marilys del Saso, responsable de l'àrea d'Infància i Joventut de la Fundació, respectivament.

Per part d’Eroski han assistit Joana Manresa RRII Eroski, Manolo Rodríguez, cap regional de vendes i Juan Carlos Méndez, cap de vendes Menorca.

Els partIcipants han destacat la importància de la posada en marxa d’aquesta campanya solidària, consistent en oferir als clients dels supermercats Eroski de Menorca un ventall (pay-pay) a canvi d’un donatiu d’1 euro.

Així, s’han posat a la venda 7.000 pay-pay i els doblers recaptats amb la campanya es destinaran íntegrament al programa ‘Juegoteca’ de la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca, un espai de trobada lúdica i educativa on fomentar el desenvolupament de les nines i nins i promoure les habilitats socio-culturals a través del joc.

Els pay-pay estan disponibles a partir d’avui als supermercats Eroski de Menorca.