Empresa col·laboradora: BINIPREU S.L.

Programa Servei d’acompanyament per a la inserció i orientació laboral PIL MENORCA

12 de Abril de 2022
Empresa col·laboradora: BINIPREU S.L.

Nom i raó social de l’empresa: BINIPREU SL

Sector productiu i activitat: Comerç a l’engròs i al detall

Població: Maó, Alaior, Es Migjorn i Ferreries

Programa de l’itinerari amb el que col·labora: Servei d’acompanyament per a la inserció i orientació laboral PIL Menorca. (promogut pel SOIB a través de la convocatòria de subvencions d’Itineraris Integrals d’Inserció, cofinançat pel Fons Social Europeu)

Entitat promotora del programa: Fundació per a Persones amb Discapacitat illa de Menorca).

Antiguitat de la col·laboració: Gener 2022

Descripció de la col·laboració: Binipreu va voler col·laborar amb el servei d'orientació laboral per cobrir dues vacants de treball, una com a reposadora al supermercat de Bellavista i una altra com a ajudant de cuina al centre comercial Binipreu Menorca. Després de la valoració de l’equip tècnic, van quedar pre-seleccionades tres persones candidates per les entrevistes de selecció, resultant dues persones finalistes.

Abans de la contractació, durant el mes de març, aquestes dues persones van fer un període de pràctiques com a procés de formació inicial i per facilitar l’adaptació a la feina.

Número persones contractades: 2

Valoració que fa de l’experiència/ aspectes a destacar:

Des de Binipreu valoram molt positivament l'experiència. Les dues persones contractades demostren moltes ganes d'aprendre i de posar en pràctica els coneixements adquirits durant el seu procés formatiu, alhora que s'impliquen en les tasques diàries i creen un bon ambient laboral amb els companys i companyes del centre de feina.

Amb aquestes contractacions intentem donar oportunitats a persones que, per determinades circumstàncies, són més vulnerables i els pot costar una mica més la incorporació al món laboral.

SOIB - Unió Europea