EL SOCIAL CÀTERING DE FUNDACIÓ OFEREIX PROP DE 40.000 MENÚS EN 6 MESOS

Ha augmentat un 9% respecte del primer semestre de l’any passat.

17 de Juliol de 2023
  • EL SOCIAL CÀTERING DE FUNDACIÓ OFEREIX  PROP DE 40.000 MENÚS EN 6 MESOS

La cuina social de la Fundació per a persones amb discapacitat ha elaborat un total de 39.769 menús de gener a juny, que representa quasi un 9% més que les mateixes dates respecte a l’any anterior. L’increment, un total de 3.160 serveis més, sempre fa referència al sector més vulnerable de la població: autoconsum per a centres propis de Fundació, habitatges supervisats, centres del Consell Insular de Menorca i dispositius i/o particulars que ens arriben des de les regidores de Benestar Social dels ajuntaments.

El servei està en funcionament durant tot l’any sense interrupció, donat el caràcter essencial d’aquest i la cuina està repleta d’ingredients de valor. Referim a l’economia de responsabilitat social que representa un Centre Especial d’Ocupació: La plantilla estable de treballadors/es és de 14 persones, 11 d’elles amb una discapacitat reconeguda.

El social Càtering va néixer l’any 2010 i al capdavant de la cuina hi ha Roque Allika, qui proposa una cuina casolana, d’estiu o d’hivern, amb ingredients de Menorca, i d’acord amb les persones de destinació, adaptant els menús en la mesura que l'usuari ho necessita.

Moltes gràcies a tot el personal que ho fa possible. Com veieu, en la varietat de l’atenció hi ha la màxima professionalitat. L’estima del Social Càtering és la millor recepta.