EL SERVEI D’ATENCIÓ A PERSONES SORDES PROMOU LA CAMPANYA “SUBTITULA, PER A TOTHOM”

Aprofita el Dia Mundial de la Població per sensibilitzar i promoure la inclusió

13 de Juliol de 2022

Amb motiu del Dia Mundial de la Població, el Servei d’Atenció a Persones Sordes de Fundació promou la campanya “subtitula, per a tothom”, una fórmula molt senzilla per sensibilitzar i promoure la plena inclusió.

L’Organització de Nacions Unides va proposar l’onze de juliol com a data per destacar la necessitat d’un futur resilient, aprofitant les oportunitats i garantint els drets i les opcions de la població, que s’atraca a la xifra de 8000 milions d’habitants en tot el món.

Les desigualtats, en tots els àmbits, s’assenyalen també des del Servei d’Atenció a Persones Sordes, i des de Fundació volem convidar-vos a incloure la subtitulació.

Una cosa tan senzilla, i tan important, que principalment beneficia a les persones amb discapacitat auditiva però també a d’altres, com poden ser el públic infantil, les persones majors, les que estan aprenent idiomes, etc. Tothom es pot beneficiar, com per exemple en entorns sorollosos, com en el transport públic.

Subtitula, per a tothom .