El SAPS de Fundació torna al local d’Alaior

L’Ajuntament ha finalitzat les obres de millora de l’edifici del carrer Santa Rita

24 de Agost de 2021
  • El SAPS de Fundació torna al local d’Alaior

El Servei d’Atenció a Persones Sordes de la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca ha retornat aquesta setmana al local del carrer Santa Rita 22 d’Alaior, gràcies a l’acabament de les obres de millora de l’edifici que ha realitzat l’Ajuntament.

El consistori alaiorenc ofereix a l’entitat un conveni d’ús, on també hi ha ubicada l’Associació de Persones Sordes de Menorca (ASSORME).

Mònica Planella, Directora Tècnica de la Fundació per a Persones amb Discapacitat, agraeix el condicionament i millora de l’edifici d’Alaior, que suposa un espai més còmode: “Estem molt agraïts a l’Ajuntament d’Alaior per aquesta millora general de l’edifici de Santa Rita, i pel tracte que ens brinda, posant a l’abast, en aquest cas, un espai que implica també una millora en l’atenció del servei i de les persones usuàries”.

Des del començament de les obres, el mes d’abril, ambdues entitats han prestat servei a Maó, a través de l’oficina que va cedir de manera gratuïta l’àrea de Benestar Social del Consell Insular de Menorca ubicada al carrer Vasallo.