EL PIL MENORCA, PRESENT A LA FIRA FOCUS

Ens podeu visitar a l’estand de Fundació, avui i demà dissabte.

21 de Octubre de 2022
  •  EL PIL MENORCA, PRESENT A LA FIRA FOCUS

Àrea de Comunicació

El PIL Menorca, un servei integrat dins de l’Àrea de Formació i Inserció Laboral de Fundació, emmarcat en la convocatòria del SOIB i amb cofinançament del FSE, participa avui i demà a la primera edició de la Fira d'Ocupació FOCUS.

Prop de vint entitats, i moltes activitats complementàries, com tallers, taules rodones i conferències, ofereixen coneixements i recursos sobre orientació laboral, i oportunitats de feina per a millorar el futur laboral de les persones assistents.

La Fira FOCUS forma part del programa de Desenvolupament Local (AODL) del SOIB – Servei d’Ocupació del Govern de les Illes Balears – i compta amb el suport del Ministeri de Treball i Economia Social.

Avui dematí, a l’estand de Fundació de la sala multifuncional de Ciutadella, han assistit na Mònica Planella, Directora Administrativa, i Cristina Fernández, Directora Tècnica, qui han posat en valor la feina del departament que facilita el procés d’inserció de les persones amb discapacitat al mercat de treball, combinant diferents accions de suport: disseny d’itineraris, informació i orientació, entrenament de competències i habilitats, suport a la formació, pràctiques laborals a l’empresa i acompanyament en el procés de recerca de feina.

Lurdes Florit, responsable directe del Servei PIL MENORCA, ha coordinat un conjunt de professionals, d’informació, i d’atenció a les persones que vulguin dirigir-se a l’estand. Trobareu tota la informació detallada del servei. A qui va destinat?

• Persones en edat laboral, majors de 16 anys.
  • Persones amb discapacitat (psíquica, sensorial o física).
  • Amb un percentatge igual o superior al 33% i inscrites al SOIB com a demandants d’ocupació.

Vos esperem avui i demà, a l’estand de Fundació.