DOWN MENORCA REP UN AJUT PER A L’ESCOLA D’ESTIU D’INFÀNCIA I JOVENTUT DE FUNDACIÓ

La Fundació bancària La Caixa aportarà 2000 euros

1 de Abril de 2022

L’Associació referent en la defensa dels drets i la qualitat de vida de les persones amb Síndrome de Down de Menorca ha rebut una aportació econòmica de 2000 euros de CaixaBank, a través de la Fundació “La Caixa”,

L’ajut es destinarà a l’àrea d’Infància i Joventut de la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca, per a realitzar activitats durant els mesos d'estiu per als/les joves amb discapacitat reconeguda que formen part de l'escola d'estiu, que comptarà amb un total de 14 persones beneficiàries.

D’aquesta manera, es podrà accedir a un oci adaptat on poder participar i gaudir de manera igualitària de l'entorn que Menorca ofereix. Amb activitats aquàtiques, i d’esbarjo dins d'un marc a prop de la naturalesa i adaptat a les seves característiques

L’escola d’estiu es duu a terme els mesos de juliol i agost, i ofereix atenció de 8 a 15 hores amb personal degudament qualificat.

Imatge:

Sra. Margarita Pons Olive, directora de l’oficina Via Ronda de Maó,  en representació de CaixaBank, i Javier Blay, President de Down Menorca