COORDINADORA DE PERSONES AMB DISCAPACITAT REP UN AJUT PER A L’ADQUISICIÓ DE MOBILIARI PEL CENTRE S’AUBA

La Fundació bancària La Caixa aportarà 3.531 euros

12 de Gener de 2022
COORDINADORA DE PERSONES AMB DISCAPACITAT  REP UN AJUT PER A L’ADQUISICIÓ DE MOBILIARI PEL CENTRE S’AUBA

L’associació Coordinadora de Persones amb Discapacitat de Menorca, ha rebut una aportació econòmica de 3.531 euros de la Fundació La Caixa, canalitzada a través de l’Acció Social de CaixaBank, per a l’adquisició d’equipament exterior del centre ocupacional s’Auba de Ciutadella.

S’Auba, és un servei d’atenció diürna que ofereix suport a les persones amb discapacitat intel·lectual que necessiten organització, supervisió i assistència en la realització de les activitats de la vida diària, i també suport en el procés d’adquisició i desenvolupament d’habilitats bàsiques i adaptatives personals, socials i pre-laborals per tal que puguin assolir, dins les possibilitats de cada persona usuària, els màxims nivells d’autonomia i d’integració sociolaboral.

Fotografia: Karim Ben Lachhab Sanch, Director Área de Negoci de Menorca i Joan Riudavets, President de Coordinadora.