Bases de la convocatòria

Tipologia de servei: Manteniment

Horari: dilluns a divendres, 07:30-15:00

Data d’incorporació prevista: immediata

Tipus de contracte: jornada sencera

Lloc / Grup retributiu: C

Sou mensual: 1.550,66 bruts/ mes pagues prorratejades incloses a jornada complerta

1. DESCRIPCIÓ CONCRETA DEL LLOC DE FEINA

Funcions:

• Fer-se càrrec del manteniment i custòdia de la furgoneta vinculada al lloc de treball
  • Fer-se càrrec del manteniment i custòdia del carro elevador de la nau del POICI.
  • Gestió de  compres amb els proveïdors de Fundació i dels seus serveis.
  • Gestió  d’aprovisionaments dels diferents centres i serveis de Fundació.
  • Fer reparacions simples de lampisteria, fusteria, electricitat, mecàniques, ...Tenir habilitats i coneixements  per poder desenvolupar aquestes tasques.
  •  Contactar amb les empreses i serveis tècnics responsables del manteniment dels diferents centres i serveis de Fundació.
  • Gestió de magatzems de  Fundació, a Ciutadella i a Maó.
  • Mantenir al dia la documentació dels vehicles vinculats als serveis itinerants de l’entitat. No del CEO ni dels vehicles del servei de transport d’usuaris interns i externs de la Fundació.
  • Mantenir al dia les diferents pòlisses d’assegurança dels centres i serveis de la Fundació sota la supervisió de la responsable de l’àrea d’administració de l’entitat.
  • Gestió de sinistres amb les companyies d’assegurances.
  • Reciclatge i gestió de residus a traves dels punts verds.
  • Recollir els fitxatges d’alguns serveis, fer el manteniment de la maquina de fitxatges i donar suport a la persona d’administració que s’encarrega.
  • Control de les revisions dels equips contra incendis, instal·lacions elèctriques de baixa tensió, manteniment calderes, depòsits gasoil Maó i Ciutadella coordinadament amb la responsable de l’àrea d’administració de l’entitat.
  • Distribució de material divers a oficines i centres (material d’oficina, neteja i d’altres)
  • Donar suport al departament administratiu, fer enviats, varies gestions.

Definició del lloc de treball:

Desenvoluparà la seva activitat professional dins l'àrea i/o departament corresponent. Optimitza els recursos tècnics i/o materials de que disposa amb l'objectiu de d'oferir una bona qualitat en el servei. Exerceix les funcions encomanades seguint les instruccions precises del responsable del servei i/o departament. Ho fa amb correcció, autonomia i responsabilitat.

1. REQUISITS DELS ASPIRANTS

Titulació exigida:

Tècnic en construcció, Tècnic en obres d´interior, Decoració i Rehabilitació, Tècnic en instal·lació i moblament, Tècnic en instal·lacions elèctriques i automàtiques o certificat de professionalitat equivalent.

Català: nivell A2

Coneixements d’informàtica: nivell usuari

Permís de conduir:  B

Competències complementàries:

• Coneixements bàsics de la LOPD
  • Coneixements bàsics de funcionament de sistemes de fred i calor, fontaneria, electricitat i pintura.

Experiència: es valorarà experiència en un lloc de feina similar.

Capacitats específiques:

Organització pròpia del treball, responsabilitat damunt les tasques que realitzen, iniciativa. Capacitat per resoldre certs problemes que es plantegin dins el departament de compres i manteniment. Capacitat per decidir damunt les compres que es fan sempre que l'import no sigui molt elevat.

1. MÈRITS VALORABLES
  1. Experiència professional  20%
  1. Formació 10%
  1. Prova escrita 30%
  1. Entrevista personal 40%
  1. PROCÉS SELECTIU

- Concurs de mèrits.

- Prova de 2 casos pràctics relacionats amb el lloc de feina.

- Concurs de mèrits.

- Entrevista personal

6. SOL.LICITUD, PLAÇ I FORMA DE PRESENTACIÓ

- Per participar en el procediment de selecció s’haurà de presentar el model de sol·licitud  que es troba disponible a la pàgina web www.fundaciodiscap.org en l’apartat d’ofertes de feina.

La sol·licitud haurà d’estar degudament signada i acompanyada de la següent documentació:

Fotocopia del DNI o document acreditatiu corresponent.

- Currículum Vitae amb el contingut mínim següent:

• dades personals.
  • experiència laboral exigida a la convocatòria. Cal especificar el nom dels centres de treball, les categories professionals exercides i el temps de prestació de serveis. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant contracte de feina o certificat d’empresa.
  • formació professional relacionada amb la categoria laboral. Cal especificar les hores o els crèdits. I pels cursos d’especialització universitària, formació de postgrau, formació de màster i formacions de graduat universitari, s’indicarà també el programa acadèmic. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant els diplomes, títols, certificats i altres documents acreditatius.

- El CV es presentarà al departament de recursos humans, de manera presencial  o mitjançant correu electrònic (selecciopersonal@fundaciodiscap.org).

- Termini de presentació del CV: 5 dies laborals a comptar des del mateix dia de difusió de l’oferta.

(Per a més informació consultar les bases generals que regeixen els processos de selecció de la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca, adjuntes a l’oferta).

Maó, 3 de maig de 2022

Departament de Recursos Humans

Ofertes de treball

BORSES DE TREBALL DELS CEO (CENTRES ESPECIALS D’OCUPACIÓ)

08/02/2024

Convocatòries de places de torn lliure. Amb certificat de discapacitat igual o superior al 33%.

Veure detall

BASES GENERALS QUE REGULEN ELS PROCESSOS SELECTIUS

26/01/2024

Convocatòries de places de torn lliure de la Fundació per a Persones amb Discapacitat