CONVOCATÒRIA DE DUES BEQUES DE 1.000 EUROS GRÀCIES A LA FUNDACIÓ TORRE SAURA

11 de Septembre de 2023
Àrea Comunicació Fundació Persones amb DiscapacitatComunicació
CONVOCATÒRIA DE  DUES BEQUES DE 1.000 EUROS  GRÀCIES A LA FUNDACIÓ TORRE SAURA

Gràcies a la Fundació Torre Saura, obrim la convocatòria de dues beques de 1000 euros destinades a nens i nenes dels municipis de Ciutadella i Es Mercadal, d’entre 3 i 18 anys. Una de les beques s’enfoca a la diversitat funcional, ja sigui motriu, sensorial o intel·lectual, per tal de sufragar les despeses que han d’assumir per tal de disposar de les adaptacions, ajudes tècniques, ajudes professionals, etc. per tal de millorar el seu benestar.

Adjuntem les bases de la convocatòria, i el formulari de sol·licitud. A disposició, el correu electrònic per a qualsevol dubte o aclariment: rsc@fundaciodiscap.org

Es poden presentar sol·licituds fins el dia 30 de setembre.