Bases de la convocatòria

Procés de Selecció de Personal Tècnic Sociosanitari

1. DESCRIPCIÓ GENERAL DEL LLOC DE TREBALL

Categoria professional:  Personal Tècnic Sociosanitari.

Tipologia de servei:

• Servei d’Habitatge per a joves amb trastorns del neurodesenvolupament.
  • Objectiu principal: Aconseguir que la persona sigui el més autònoma possible i autoresponsable de sí mateixa.
  • Vivenda tutelada amb capacitat màxima de 2 usuaris.
  • Servei d’atenció tot l’any les 24 hores del dia.
  • Personal Tècnic sociosanitari: 3 professionals, que comptaran amb  2 coordinadors i 2 integradors socials.
  • Estructura en xarxa amb els diferents agents (mèdics, psiquiàtrics, laboral/formatius i oci),per donar atenció integral en base a una atenció bio-psico-social.
  • S' ofereixen el següents serveis a les persones residents: servei d'atenció higiènica-sanitària, servei de rehabilitació social i comunitària, servei de suport domiciliari, servei de menjador i servei de transport específic. Així com també l'assessorament a les famílies.

Ubicació: Es Mercadal

Horari: 10 hores torns rotatius de dilluns a divendres i 12 hores caps de setmana i festius

Perfil de les persones usuàries: Persones que presenten trastorns d'origen en el neurodesenvolupament que perduren al llarg de tota la vida i tenen dificultats en la comunicació i interacció social i presenten patrons restrictius del comportament, interessos o activitats.

Data d’incorporació prevista: novembre 2022.

Tipus de contracte: indefinit a jornada parcial 75%

Sou mensual: 1.163€ mensuals bruts amb pagues extres prorratejades + nocturnitat (126,08€) + complement atenció directe (96,38€)

2. DESCRIPCIÓ CONCRETA DEL LLOC DE FEINA

• Organitzar les activitats i intervencions programades dirigides a satisfer les necessitats bàsiques de la vida diària, així com el manteniment i/o entrenament d'hàbits i autonomia personals de les  persones usuàries.
  • Integrar-se en l'equip d’atenció directa, col·laborar amb el bon funcionament del centre i garantir l'adequat nivell de qualitat dels serveis prestats i la satisfacció de les persones usuàries.
  • Mantenir les persones usuàries en condicions d'higiene personal correctes, tot prestant l'ajuda necessària d'acord amb les seves necessitats i el pla d'intervenció establert en cada cas.
  • Efectuar les actuacions d'acompanyament, vigilància i suport, per tal d'assegurar l'acompliment de les condicions de seguretat  tant a la sortida del pis com en les activitats complementàries programades.
  • Proporcionar i administrar correctament els aliments i la medicació establerta a la persona usuària, potenciant hàbits d'autonomia personal.
  • Contribuir i desenvolupar quantes accions es planifiquin per aconseguir el major i millor benestar emocional de les persones usuàries.
  • Preparar l'espai i els materials necessaris per a les intervencions  de tipus psicosocials, facilitant el desenvolupament autònom, la comunicació i la convivència entre les persones usuàries.
  • Col·laborar en l'animació i dinamització de la vida diària del pis, actuant davant les situacions de conflicte i resolent, al nivell que li correspongui, les incidències relacionals sorgides entre els usuaris del pis.

3. REQUISITS DELS ASPIRANTS

Titulació: Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria, Tècnic/a en Atenció Sociosanitària, Certificat de Professionalitat d’Atenció Sociosanitària a Persones Dependents en Institucions Socials i/o Certificat de Professionalitat d’Atenció Sociosanitària a Persones Dependents en el Domicili, Tècnic/a superior en  Integració Social.

Català: Nivell B1.

Coneixements d’informàtica: Office nivell usuari.

Permís de conduir: B.

4. MÈRITS VALORABLES

1. Experiència professional
  2. Formació
  3. Entrevista personal

5. PROCÉS SELECTIU

- Concurs de mèrits.

- Per participar en el procediment de selecció s’haurà de presentar el model de sol·licitud  que es troba disponible a la pàgina web www.fundaciodiscap.org en l’apartat d’ofertes de feina.

La sol·licitud haurà d’estar degudament signada i acompanyada de la següent documentació:

Fotocopia del DNI o document acreditatiu corresponent.

- Currículum Vitae amb el contingut mínim següent:

• dades personals.
  • experiència laboral exigida a la convocatòria. Cal especificar el nom dels centres de treball, les categories professionals exercides i el temps de prestació de serveis. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant contracte de feina o certificat d’empresa.
  • formació professional relacionada amb la categoria laboral. Cal especificar les hores o els crèdits. I pels cursos d’especialització universitària, formació de postgrau, formació de màster i formacions de graduat universitari, s’indicarà també el programa acadèmic. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant els diplomes, títols, certificats i altres documents acreditatius.

- El CV es presentarà al departament de recursos humans, de manera presencial  o mitjançant correu electrònic (selecciopersonal@fundaciodiscap.org).

- Termini de presentació del CV: 5 dies laborals a comptar des del mateix dia de difusió de l’oferta.

(Per a més informació consultar les bases generals que regeixen els processos de selecció de la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca, adjuntes a l’oferta).

Ofertes de treball

BORSES DE TREBALL DELS CEO (CENTRES ESPECIALS D’OCUPACIÓ)

08/02/2024

Convocatòries de places de torn lliure. Amb certificat de discapacitat igual o superior al 33%.

Veure detall

BASES GENERALS QUE REGULEN ELS PROCESSOS SELECTIUS

26/01/2024

Convocatòries de places de torn lliure de la Fundació per a Persones amb Discapacitat