Bases de la convocatòria

1. DESCRIPCIÓ GENERAL DEL LLOC DE TREBALL

Categoria professional: Integrador-a social

TIPOLOGIA DEL SERVEI:

Horari: Jornada parcial  torns rotatius (dilluns a divendres 17:00-22:00)

Caps de setmana i festius: 12 hores continuades

Ubicació: Es Mercadal

Perfil de les persones usuàries: Persones que presenten transtorns d'origen en el neurodesenvolupament que perduren a lllarg de tota la seva vida, tinguin dificultats en la comunicació i interacció  social i presentin patrons restrictius del comportament, interessos o activitats.

Data d’incorporació prevista: novembre 2022

Tipus de contracte: indefinit 80% de jornada

Sou mensual: 1.521,22€ bruts amb pagues extres incloses + complement atenció directe

2. DESCRIPCIÓ CONCRETA DEL LLOC DE FEINA

• Col·laborar amb l’equip interdisciplinari en l’elaboració del programa.
  • Potenciar les habilitats socials per afavorir l’autonomia personal i social.
  • Potenciar i fomentar els hàbits higiènics, alimentaris i de salut.
  • Cercar recursos comunitaris per el desenvolupament de l’oci en la comunitat.
  • Potenciar i fomentar la participació en les activitats de la vida diària (AVD).
  • Afavorir la cohesió del grup mitjançant tècniques i estratègies de grup.
  • Establir vincles afectius i de confiança per afavorir el creixement personal.

3.  REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Titulació: CFGS Integració social

Català: Nivell B1

Coneixements d’informàtica: nivell d’usuari

Permís de conduir: B

4. COMPETÈNCIES ESPECIFÍQUES PER LA REALITZACIÓ DE LA FEINA:

• Capacitat de treballar en equip, empatia, resolució de conflictes.
  • Capacitat d’adaptació a diferents entorns i perfils de persones usuàries.
  • Capacitat d’aprenentatge.
  • Optimisme i il·lusió.
  • Organització i planificació.
  • Iniciativa i autonomia.
  • Capacitat de perseverança.
  • Habilitats socials i comunicatives.

5. MÈRITS VALORABLES

1. Experiència professional
  2. Formació
  3. Entrevista personal

6.    PROCÉS SELECTIU

• Concurs de mèrits.

-  Per participar en el procediment de selecció s’haurà de presentar el model de sol·licitud  que es troba disponible a la pàgina web www.fundaciodiscap.org en l’apartat d’ofertes de feina.

La sol·licitud haurà d’estar degudament signada i acompanyada de la següent documentació:

Fotocopia del DNI o document acreditatiu corresponent.

- Currículum Vitae amb el contingut mínim següent:

• dades personals.
  • experiència laboral exigida a la convocatòria. Cal especificar el nom dels centres de treball, les categories professionals exercides i el temps de prestació de serveis. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant contracte de feina o certificat d’empresa.
  • formació professional relacionada amb la categoria laboral. Cal especificar les hores o els crèdits. I pels cursos d’especialització universitària, formació de postgrau, formació de màster i formacions de graduat universitari, s’indicarà també el programa acadèmic. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant els diplomes, títols, certificats i altres documents acreditatius.

- El CV es presentarà al departament de recursos humans, de manera presencial  o mitjançant correu electrònic (selecciopersonal@fundaciodiscap.org).

- Termini de presentació del CV: 5 dies laborals a comptar des del mateix dia de difusió de l’oferta.

(Per a més informació consultar les bases generals que regeixen els processos de selecció de la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca, adjuntes a l’oferta).

Ofertes de treball

BORSES DE TREBALL DELS CEO (CENTRES ESPECIALS D’OCUPACIÓ)

08/02/2024

Convocatòries de places de torn lliure. Amb certificat de discapacitat igual o superior al 33%.

Veure detall

BASES GENERALS QUE REGULEN ELS PROCESSOS SELECTIUS

26/01/2024

Convocatòries de places de torn lliure de la Fundació per a Persones amb Discapacitat