MÉS DE MIL PERSONES HAN VISITAT LA FARMÀCIA LLABRÉS

Des de la seva obertura al públic, el passat 14 de gener

1 de Febrer de 2023
  • MÉS DE MIL PERSONES HAN VISITAT LA FARMÀCIA LLABRÉS

En només 15 dies han visitat l’emblemàtica Farmàcia Llabrés més de mil persones. El principal referent i un dels pocs testimonis que queden del modernisme a Menorca es va inaugurar el dia 12 de gener, en un acte presidit pel SM El rei Felip VI i la reina Letícia. L’edifici,  propietat de la Fundació Hesperia, ha estat restaurat per aquesta entitat respectant-ne els valors històrics i arquitectònics. S'ha comptat també amb la col•laboració del Consell Insular de Menorca i els equips de restauració s'han fet càrrec de l'important mobiliari original. Amb aquesta actuació, la Fundació Hesperia ha volgut cedir un espai a la Fundació per a persones amb discapacitat, però també ha dirigit l’actuació a la població de Ciutadella.

Els visitants han acudit en grup, de com a màxim 15 persones, i en horaris de 10 a 13 i de 17 a 20 hores els dies laborables, i de 10 a 14 en dissabtes. S'ofereixen gratuïtes fins al 30 d'abril del 2023.

La Junta Directiva de Fundació valora les dades molt positivament, per la vessant cultural que suposa retornar l’edifici a Ciutadella, però posant l’accent a l’aspecte inclusiu, un espai sense barreres comunicatives per a les persones amb diversitat funcional. Fundació ha treballat al projecte per aconseguir al màxim l'objectiu d'inclusió: no només adaptar el lloc i la visita cultural als visitants, sinó també preveure la màxima adaptació per a les persones amb discapacitat que hi fan feina.

Fotografies:

Imatge dels actors que donen vida a la història de la farmàcia des del seu inici, Miquel Seguí, fillet i adult. Imatges de la Farmàcia.