L’OCIM PARTICIPARÀ A L’ACTE INSTITUCIONAL D’INAUGURACIÓ DE LA FARMÀCIA LLABRÉS

Gràcies a la col•laboració de Joventuts Musicals de Ciutadella

11 de Gener de 2023
L’OCIM PARTICIPARÀ A L’ACTE INSTITUCIONAL D’INAUGURACIÓ DE LA FARMÀCIA LLABRÉS

La Fundació per a persones amb Discapacitat va demanar ajuda a Joventuts Musicals de Ciutadella per a la celebració de la inauguració de la Farmàcia Llabrés, un referent cultural de la localitat amb més de 60 anys d’història.

Fundació, posant les ganes d’oferir música i cultura a una commemoració especial, va voler destacar el valor i la feina feta per l’entitat, tot agraint la col·laboració i l’entrega en l’organització de la Presidenta, Pilar Carreras.  El resultat, serà la interpretació de l’Orquesta de Cambra Illa de Menorca, duet de violí i piano, amb la violinista Esther Pons Barro i la pianista Ulyana Popovich.

PROGRAMA

Interpretaran un Allegro de Joseph Hector Fiocco, compositor belga del Barroc tardà.

Tot seguit sentirem la coneguda Meditation de Thaïs de Jules Massenet, compositor del romanticisme francès. I per acabar sonaran dues peces més desenfadades, també de l'època romàntica: Schºn Rosmarin (La bella Rosmarin) del compositor austríac Fritz Kreisler i Salut d'amour d'Edward Elgar.

Des de Fundació recalquen que el resultat de la riquesa d’activitats artístiques i Musicals que vivim avui no es pot entendre sense la presencia de Joventuts Musicals de Ciutadella al llarg de la historia més recent i de les interpretacions de l’Orquesta de Cambra Illa de Menorca. Per açò, estem molt satisfets.