Les petites, de 8 anys i 17 mesos, comptaran amb un llit especial, cadira d’interior i trona específica gràcies a la recollida de taps

30 de Març de 2023
  • LA FUNDACIÓ SEUR ENTREGA PROP DE 5000 EUROS PER MATERIAL ORTOPÈDIC PER DUES FILLETES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL

Les petites Alisha i Dina veuran millorada la seva qualitat de vida mitjançant l’adquisició de nou material ortopèdic valorat en prop de 5000 euros, gràcies al projecte “Taps per una nova vida” de la Fundació SEUR. Aquesta iniciativa va néixer fa més de 10 anys i forma part de l’entitat sense afany de lucre creada el 2004 per ajudar als col·lectius més vulnerables, rama de l’empresa que neix amb especial atenció a la infància, a través de la logística solidària i projectes.

La Fundació per a persones amb Discapacitat Illa de Menorca va sol·licitar a l’esmentada Fundació SEUR el suport dins del programa “Discapacitat i malalties”, amb la finalitat de propiciar recursos a les famílies usuàries.

Les dues filletes són ateses pel SEDIAP (Servei de Desenvolupament Infantil i Atenció precoç). Dina, de 8 anys, té encefalopatia hipòxico-isquèmica i duu botó gàstric. L’ajut entregat cobrirà un llit especial i accessoris valorat amb 1.420,22 euros. Rep fisioteràpia a domicili des de març de 2016.

Alisha, de 17 mesos amb Síndrome de Down, podrà comptar amb una cadira d’interior i una trona BEE de configuració específica valorades amb .3096,39 euros. El SEDIAP li facilita fisioteràpia i 1 sessió mensual de psicologia, des de maig de 2022.

David Marqués, gerent de SEUR Menorca, ha posat en valor el programa: “Ens fa feliços poder ajudar a famílies amb dificultats, principalment les derivades per motius de salut i que requereixen una cura diària molt important. Del programa, tot són bonances, per no rallar de l’estalvi que suposa de CO2”.

L’acte d’entrega va tenir lloc a les seus de Fundació de l’avinguda Menorca de Maó, i carrer Toledo de Ciutadella, i van assistir les seves mares, i el personal de Fundació.

TAPS PER A UNA NOVA VIDA

Des de la Fundació per a persones amb Discapacitat van començar a col·laborar amb aquesta iniciativa a través de la comissió de solidaritat del CP Carlos Mir, l’any 2017, recollint  taps que posteriorment entregaven a la seu de SEUR al polígon. Un fet que s’ha formalitzat amb la signatura d’un conveni i extensiva a totes les seus.

Mònica Planella, Directora Administrativa, destaca: “Tot són beneficis. Animem a sensibilitzar a empreses, organismes i persones en general a col·laborar mitjançant la seva actuació. És molt fàcil, i una acció social molt important”.

Acompanyen a les famílies en les Imatges:

Maó: Alba Pallicer (Coordinadora SEDIAP), David Marqués (Gerent SEUR Menorca) i Elisenda Cuerda (fisioterapeuta).

Ciutadella: David Marqués, Mònica Planella (directora administrativa)  i Sofia Moll (fisioterapeuta).