I dues beques individuals per valor de 1000 euros

2 de Juliol de 2024
  • LA FUNDACIÓ TORRE-SAURA RENOVA L’APORTACIÓ DE 5000 EUROS PER A L’ESCOLA D’ESTIU D’INFÀNCIA I JOVENTUT

La Fundació José María De Olives i Ponsich, Conde de Torre Saura, ha renovat el seu conveni de col·laboració amb la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca per a l’Escola d’Estiu d’Infància i Joventut. Aquesta iniciativa té com a objectiu proporcionar suport a persones amb necessitats educatives especials i dependència severa durant els mesos d’estiu.

La Fundació Torre-Saura ha aportat 5000 euros per finançar aquest programa, que es desenvolupa durant la darrera setmana de juny, juliol, agost i la primera setmana de setembre. A més, s’han creat dues beques individuals, amb una dotació de 1000 euros cadascuna, destinades a nens i nenes dels municipis de Ciutadella i Es Mercadal. Aquestes beques tenen com a finalitat millorar el benestar de persones amb diversitat funcional (ja sigui motriu, sensorial o intel·lectual) mitjançant l’accés a adaptacions, ajudes tècniques i professionals.

Les bases d’aquestes beques es publicaran a la web de la Fundació el proper mes de setembre. La Fundació Torre-Saura, entitat sense ànim de lucre, es dedica a atendre les persones residents a Ciutadella i Es Mercadal que no disposen de recursos econòmics i les seves famílies. El seu treball es centra en programes que afavoreixen la inclusió sociolaboral i familiar.

Fotografies:

1. D’esquerra a dreta: Cristina Fernández, Directora Tècnica de la fundació per a Persones amb Discapacitat. Melisa Manota, Directora Insular de Persones Majors, Dependència i Diversitat Funcional. Blanca de Olivar, del Patronat Torre-Saura,.
  2. Imatge de l’Escola d’Estiu d’Infància i Joventut del 2023.