TEA L'Associació del Trastorn de l'Espectre Autista de Menorca

L'Associació del Trastorn de l'Espectre Autista de Menorca

L'Associació del Trastorn de l'Espectre Autista de Menorca (TEA) es va crear l'any 2009. Els seus objectius principals es divideixen en tres blocs. Per una banda, ser un punt d'informació, d'acollida i de suport per a les famílies recentment diagnosticades. En segon lloc, treballar per a la detecció precoç del trastorn, un fet bàsic per començar a fer feina amb els nens el mès prest possible. Finalment, en tercer lloc, donar el màxim de serveis a les famílies, a travès de la Fundació. A mès, tambè tenen com a objectiu important donar-se a conèixer com a associació i donar a conèixer el TEA perquè deixi de ser un tabú. L'entitat està adherida a la Federació Autismo España. L'entitat desenvolupa activitats informatives i de suport a les famílies, d'oci, formatives i d'acompanyament.

Dades de contacte

Tea. Associació de familiars de persones amb Trastorn de l'Espectre Autista