Bases de la convocatòria

D´INFORMADOR-CONTROLADOR DELS ACCESSOS A PLATGES

1.DESCRIPCIÓ GENERAL DEL LLOC DE TREBALL

Categoria professional: Informador-controlador

Tipologia de servei: Centre Especial d’Ocupació.

Horari setmanal : variable en funció de la ubicació

Horari: dependrà de la ubicació

Data d’incorporació prevista: maig 2022 fins octubre 2022

Tipus de contracte: fixe-discontinu

Sou mensual: 1.271,67 € bruts amb pagues extres prorratejades per jornada sencera

1. DESCRIPCIÓ CONCRETA DEL LLOC DE FEINA

- L’àmbit de treball serà el Centre Especial d’Ocupació de la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca.

L’activitat general del lloc de feina serà informar als visitants i controlar els vehicles que accedeixen als aparcaments associats a les platges verges de Son Saura, Cala en Turqueta, Macarella, La Vall, Binimel·là i Cala Pilar, així com netejar les zones d’aparcaments i dels accessos colindants.

Les funcions principals dels informadors- controladors són:

- Informar als visitants de les normes d’ús de les platges verges de Son Saura, Cala en Turqueta, Macarella, La Vall, Binimel·là i Cala Pilar així com de les condicions d’ús del seu entorn.

- Controlar i dirigir el trànsit en el creuament d’accés a les platges de Cala en Turqueta, Son Saura i Macarella, per tal de limitar el seu accés segons les normes establertes.

- Guiar els conductors dins l’aparcament a fi d’optimitzar l’espai disponible.

- Recollir materials sòlids de la zona d’aparcament i accessos i lliurar-los als llocs autoritzats.

- Advertir al coordinador de l’equip de qualsevol incidència de seguretat o perjudici de les activitats agrícoles i ramaderes que no puguin ser ateses directament pel servei.

- Informar al coordinador de l’equip del grau d’ocupació dels aparcaments per al bon funcionament dels panells informatius digitals dels diferents accessos.

- Realitzar el registre del número de vehicles que accedeixen a les platges en les diferents franges horàries, per tal de poder tenir un bon control del nombre de vehicles que han accedit i poder impedir l’accés de més vehicles en cas que es superi el límit establert. Aquests registres han de servir també per l’anàlisi estadístic i elaboració dels informes mensuals i informe final.

- Realitzar el registre de les actuacions realitzades i de les incidències transcorregudes.

- Per a l’acompanyament personal i social dels treballadors del Centre Especial d’Ocupació, tindrà el suport del responsable de la Unitat de Suport quan sigui necessari (resoldre incidències, suport en temes personals dels treballadors, aspectes relacionats amb la salut, etc.).

1. REQUISITS DELS ASPIRANTS
  • Certificat estudis primaris o equivalent

Català: A2

1. MÈRITS VALORABLES

Experiència: valorable experiència prèvia en els funcions a realitzar

Coneixements d’informàtica: Bàsics

Permís de conduir: B

1. CAPACITATS ESPECIFIQUES

Les persones  interessades, hauran de tenir les següents aptituds personals:

• Habilitats de comunicació.
  • Capacitat d’iniciativa, de gestió, de control, de presa de decisions i de resolució de problemes.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Capacitat d’organització.
  • Autonomia en la realització del treball.
  • Capacitat d’adaptació al canvi.
  • Capacitat d’autocontrol davant possibles estressors de caràcter extern –propis del lloc de feina-.
  1. PROCÉS SELECTIU

- Concurs de mèrits.

- Prova de 2 casos pràctics relacionats amb el lloc de feina.

- Concurs de mèrits.

- Entrevista personal

Sol.licitud, plaç i forma de presentació

- Per participar en el procediment de selecció s’haurà de presentar el model de sol·licitud  que es troba disponible a la pàgina web www.fundaciodiscap.org en l’apartat d’ofertes de feina.

La sol·licitud haurà d’estar degudament signada i acompanyada de la següent documentació:

Fotocopia del DNI o document acreditatiu corresponent.

- Currículum Vitae amb el contingut mínim següent:

• dades personals.
  • experiència laboral exigida a la convocatòria. Cal especificar el nom dels centres de treball, les categories professionals exercides i el temps de prestació de serveis. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant contracte de feina o certificat d’empresa.
  • formació professional relacionada amb la categoria laboral. Cal especificar les hores o els crèdits. I pels cursos d’especialització universitària, formació de postgrau, formació de màster i formacions de graduat universitari, s’indicarà també el programa acadèmic. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant els diplomes, títols, certificats i altres documents acreditatius.

- El CV es presentarà al departament de recursos humans, de manera presencial  o mitjançant correu electrònic (selecciopersonal@fundaciodiscap.org).

- Termini de presentació del CV: 5 dies laborals a comptar des del mateix dia de difusió de l’oferta.

(Per a més informació consultar les bases generals que regeixen els processos de selecció de la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca, adjuntes a l’oferta).

Ofertes de treball

BORSES DE TREBALL DELS CEO (CENTRES ESPECIALS D’OCUPACIÓ)

08/02/2024

Convocatòries de places de torn lliure. Amb certificat de discapacitat igual o superior al 33%.

Veure detall

BASES GENERALS QUE REGULEN ELS PROCESSOS SELECTIUS

26/01/2024

Convocatòries de places de torn lliure de la Fundació per a Persones amb Discapacitat