EMPRESA COL·LABORADORA: ENEQUIP SERVEIS INTEGRAL SL

18 de Abril de 2023
  • EMPRESA COL·LABORADORA: ENEQUIP SERVEIS INTEGRAL SL

Nom i raó social de l’empresa: Enequip Serveis Integral SL

Sector productiu i activitat:

La seu Central d'Enequip es troba a Palma de Mallorca, i disposa de delegacions a Menorca i Eivissa.

És una empresa que opera a les Illes Balears, amb més de 20 anys de trajectòria a l’illa. Oferim una àmplia gamma de serveis incloent serveis socials, educatius i tècnics.

A Menorca, ens especialitzem en la neteja de centres socis sanitaris, educatius i edificis públics.

Població: Maó

Programa de l’itinerari amb el que col·labora: Programa "SOIB Itineraris Integrals d’ Inserció", promogut pel SOIB que compta amb el finançament del Fons Social Europeu Plus (FSE+): Servei d'acompanyament per a la inserció i l'orientació laboral PIL Menorca.

Entitat promotora del programa: Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca (FPDM).

Antiguitat de la col·laboració:2010

Descripció de la col·laboració:

Enequip contribueix a la tasca de la Fundació de Persones amb Discapacitat de Menorca, facilitant la inclusió d'aquest col·lectiu a través d'ofertes d'ocupació estable, amb contractes a llarg termini, amb opcions de creixement personal i professional.

Pràctiques:

Considerem valuosos els programes de pràctiques, capacitació i formació, on es produeixen intercanvis de coneixements entre els vostres usuaris i els nostres treballadors, promocionant la diversitat i inclusió al lloc de treball.

Des que comencem aquesta col·laboració i gràcies a aquest programa, hem tingut el plaer de veure nombrosos usuaris assolir la seva integració al mercat laboral.

Número persones contractades:

Actualment, comptem amb 25 persones usuàries del servei contractats amb contracte fix a Menorca, la qual cosa presenta el 25% del nostre equip de treball a l'illa. A més, els propers mesos, oferirem 6 noves places.

Valoració que fa de l’experiència/ aspectes a destacar:

Un dels nostres valors fonamentals és el compromís amb la societat i la integració social; per això valorem qualsevol iniciativa que fomenta el desenvolupament del talent humà i la igualtat d'oportunitats. És per això que estem encantats i agraïts de treballar plegats.

El mes de novembre passat es va renovar el Conveni de col·laboració amb la Fundació per fidelitzar la relació amb el servei d'inserció laboral.

Fotografies que s’adjunten:

Lourdes Pedreño Madrid  usuaria PIL (fa feina de neteja en diversos llocs de l’Ajuntament de Ciutadella, Leonys Gabriel Ariza Ramírez (feina de neteja a l’IES CAP DE LLEVANT i Magdalena Tomàs Pons (feina de neteja a l’Hospital Geriàtric de Ciutadella)

Andrea Villanustre Sánchez orientadora PIL, Lurdes Florit Salord Cap Servei,

Iñaki Contreras – Gerente Enequip

Claudia González – Encargada General Delegación Menorca Enequip.

SOIB - Unió Europea