ELS REIS INAUGURARAN EL PROPER DIJOUS DIA 12 LA FARMACIA LLABRÉS

Fundació ha previst un acte institucional en el Teatre des Born a les 17,30 hores

6 de Gener de 2023
  • ELS REIS INAUGURARAN EL PROPER DIJOUS DIA 12 LA FARMACIA LLABRÉS

SM El rei Felipe VI i la reina Letizia inauguraran el proper dijous dia 12 de gener la Farmàcia Llabrés, en un acte institucional que tindrà lloc en el Teatre d’Es Born a les 17,30 hores. Prèviament, visitaran l’espai de la farmàcia per conèixer la rehabilitació que s’hi ha dut a terme.

L’edifici, propietat de la Fundació Hesperia, ha sigut restaurat per aquesta entitat respectant els seus valors històrics i arquitectònics. S’ha comptat també amb la col·laboració del Consell Insular de Menorca, i els equips de restauració s’han fet càrrec de l’important mobiliari original. Amb aquesta actuació, la Fundació Hesperia ha volgut cedir un espai a la Fundació per a persones amb discapacitat, però també ha dirigit l’actuació a la població de Ciutadella.

La Farmàcia Llabrés és el principal referent i un dels pocs testimonis que queden del modernisme a Menorca. Els vitralls de l’antic laboratori són la peça més valuosa d’un conjunt de mobles i elements decoratius catalogats pel seu valor patrimonial.