AEMIM Associació Esclerosi Múltiple Illa de Menorca

Associació Esclerosi Múltiple Illa de Menorca

L'Associació Esclerosi Múltiple Illa de Menorca (Aenim) es va crear l'any 1996, i els seus principals objectius són:

• Oferir suport al col•lectiu d'afectats d'EM i malalties similars que resideixen a Menorca.
  • Sensibilitzar l'opinió pública i les administracions sobre els problemes com la cura, el tractament i la prevenció de l'EM.
  • Informació i assessorament als afectats i als seus familiars.
  • Potenciar els canals d'informació i els sistemes d'ajudes per als afectats amb la intenció de promocionar la seva integració social en tots els àmbits.
  • Estimular i promoure la investigació científica.
  • Cooperar amb totes les entitats que tinguin una finalitat idèntica o similar, per aconseguir canvis d'actitud social que suposin una millor qualitat de vida dels afectats.

L'entitat està adherida a Esclerosis Múltiple España i a Coordinadora Balear de Persones amb Discapacitat.

Dades de contacte:

Associació Esclerosi Múltiple Illa de Menorca (Aemim)
Centre Polivalent Carlos Mir
07713 – Maó