Assorme L'Associació de Persones Sordes de Menorca

L'Associació de Persones Sordes de Menorca

L’Associació de Persones Sordes de Menorca (ASSORME) és una Orga- nització No Governamental (ONG), sense ànim de lucre i d’àmbit insular, que va ser fundada l’any 1998, a iniciativa d’un grup de persones sordes, oberta a la participació de famílies, professionals i amics de les persones sordes.

L’objectiu és representar, millorar i defensar els drets de les persones sordes i del seu entorn amb l’objectiu de promoure la normalització i la visibilitat, reivindicar l’ús de la llengua de signes i enfortir el moviment associatiu per a aconseguir la seva plena inclusió en la societat.

Treballem per:

• Representació i participació social i política.
  • Difusió i sensibilització sobre la sordesa, la Comunitat Sorda, la Llen- gua de Signes, Accessibilitat.
  • Accions formatives i informatives: tallers, conferències, jornades i xerrades, llengua de signes.
  • Elaboració de materials accessibles i en llengua de signes.
  • Promoció i accions en matèria d’accessibilitat en polítiques d’igualtat.
  • Activitats culturals i d’oci.

Entitat membre de la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca. També en la xarxa de moviment associatiu de persones sordes, és membre de la Confederació Estatal de Persones Sordes (CNSE) i de la Federació de Persones Sordes de les Illes Balears (FSIB).

Dades de contacte:

Associació de Persones Sordes de Menorca (ASSORME)

Santa Rita, 22, 1r - Alaior

Telf:          971.37.15.35