Bases de la convocatòria

Procés de Selecció de Xofer per al Servei de Transport

1.DESCRIPCIÓ GENERAL DEL LLOC DE TREBALL

Categoria professional:  Xofer

• Variable  dins el marge horari de 6,30 a 19,00 hores, de dilluns a divendres en torns de matí i capvespre.

Data d’incorporació prevista: inmediata

Tipus de contracte: substitució de persona treballadora  jornada parcial

Sou mensual: 1.475,32 € mensuals bruts amb pagues extres prorratejades proporcionals a la jornada

2. DESCRIPCIÓ CONCRETA DEL LLOC DE FEINA

El servei de transport és un servei dirigit a persones amb problemes de mobilitat o dificultats per a fer desplaçaments del domicili a centre assistencials i/o serveis de rehabilitació. El seu àmbit d’actuació és a nivell insular.

Funcions:

• Recollir les persones usuàries des de les instal•lacions –centres i serveis- fins als vehicles, i a l’inrevés.
  • Si tenen dificultats de mobilitat, se’ls ha d’ajudar a pujar i baixar dels vehicles. Juntament amb els acompanyants, s’asseguraran dels anclatges i cinturons de les persones amb cadires de rodes.
  • Juntament amb l`acompanyant, farà el seguiment de les comunicacions per absències, altes o baixes.
  • Vetllarà pel bon funcionament del servei, entenent que es tracta d’una prolongació de la tasca del centre.

3. REQUISITS DELS ASPIRANTS

Titulació: Graduat escolar o Certificat d’estudis primaris

Català: Nivell A2.

Coneixements d’informàtica: Es valoraran coneixements a nivell d’usuari Office

Permís de conduir: : Imprescindible B, valorable carnet D

Altres coneixements: formació en primers auxilis, seguretat vial i atenció a persones amb mobilitat reduïda, mecànica.

4. COMPETÈNCIES ESPECÍFIQUES PER A LA REALITZACIÓ DE LA FEINA

Esforç físic, resistènciaa l’estrès, flexibilitat, adaptabilitat, organització i habilitats de comunicació.

5. MÈRITS VALORABLES

1. Experiència professional
  2. Formació
  3. Entrevista personal

6. PROCÉS SELECTIU

- Concurs de mèrits.

- Per participar en el procediment de selecció s’haurà d’entregar el Currículum Vitae amb el contingut mínim següent:

• dades personals.
  • experiència laboral exigida a la convocatòria. Cal especificar el nom dels centres de treball, les categories professionals exercides i el temps de prestació de serveis. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant contracte de feina o certificat d’empresa i vida laboral.
  • formació professional relacionada amb la categoria laboral. Cal especificar les hores o els crèdits. I pels cursos d’especialització universitària, formació de postgrau, formació de màster i formacions de graduat universitari, s’indicarà també el programa acadèmic. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant els diplomes, títols, certificats i altres documents acreditatius.

- El CV es presentarà al departament de recursos humans, de manera presencial (edifici Carlos Mir. Ctra. Trepucó s/n Maó) o mitjançant correu electrònic (selecciopersonal@fundaciodiscap.org).

- Termini de presentació del CV: 5 dies laborals a comptar des del mateix dia de difusió de l’oferta.

(Per a més informació consultar les bases generals que regeixen els processos de selecció de les places de torn lliure de la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca, adjuntes a l’oferta).

Ofertes de treball

BORSES DE TREBALL DELS CEO (CENTRES ESPECIALS D’OCUPACIÓ)

08/02/2024

Convocatòries de places de torn lliure. Amb certificat de discapacitat igual o superior al 33%.

Veure detall

BASES GENERALS QUE REGULEN ELS PROCESSOS SELECTIUS

26/01/2024

Convocatòries de places de torn lliure de la Fundació per a Persones amb Discapacitat