Bases de la convocatoria

Oferta de Trabajo: Terapeuta Ocupacional

BASES CONVOCATÒRIA  TERAPEUTA OCUPACIONAL

1.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

El objecte de la convocatòria es la creació de una oferta  de treball de  Terapeuta ocupacional de la Fundació per a persones amb Discapacitat  illa de Menorca, a efectes de elaborar  un contracte de personal laboral indefinit, en virtut del article 15 del Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 de Octubre, pel qual  s` aprova el text Refós de la Llei del Estatut dels Treballadors.

Normativa de aplicació aquesta selecció es regirà per les prescripcions incloses a les bases de aquesta convocatòria i en tot allò que no quedi previst, se aplicarà la normativa sectorial vigent.

2.- DESCRIPCIÓ GENERAL DEL LLOC DE TREBALL

Categoria professional: Terapeuta ocupacional

Tipologia del servei: SEDIAP E INFANCIA I JOVENTUT.

Horari: Jornada completa, de dilluns a divendres, matins i capvespres.

Data d’incorporació prevista: setembre 2022

Tipus de contracte: indefinit

Període de prova: 60 dies

Sou mensual: 2.268,12€ bruts amb pagues extres incloses.

3.-DESCRIPCIÓ CONCRETA DEL LLOC DE FEINA

- Demostrar que comprèn i coneix la interrelació entre els conceptes de benestar, salut, ocupació significativa, dignitat i participació, així com els factors determinants de la disfunció ocupacional.

- Realitzar l'avaluació ocupacional, determinar la planificació i establir la intervenció de teràpia ocupacional, utilitzant el potencial terapèutic de l'ocupació significativa, a través de l'ús de l'activitat, amb el consentiment i la participació dels individus.

- Establir una comunicació interpersonal assertiva amb tots els interlocutors que siguin rellevants durant el procés de Teràpia Ocupacional i professionals externs que intervinguin.

- Col·laborar i integrar-se en grups i equips de treball.

- Ser capaç de reconèixer i afrontar els canvis amb facilitat.

- Es valorarà formació en : integració sensorial, Floortime, coneixements sobre trastorns del neurodesenvolupament, conducta, alimentació i AVDs.

4.-  REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Titulació: Grau en  Teràpia ocupacional

Català: Nivell B2

Coneixements d’informàtica: nivell d’usuari

Permís de conduir: Classe B

5.-PROCES SELECTIU

- Prova de 2 casos pràctics relacionats amb el lloc de feina.

- Concurs de mèrits.

- Entrevista personal

1. Sol·licitud, termini i forma de presentació

La sol·licitud haurà d’estar degudament signada i acompanyada de la següent documentació:

Fotocopia del DNI o document acreditatiu corresponent.

- Currículum Vitae amb el contingut mínim següent:

• dades personals.
  • experiència laboral exigida a la convocatòria. Cal especificar el nom dels centres de treball, les categories professionals exercides i el temps de prestació de serveis. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant contracte de feina o certificat d’empresa.
  • formació professional relacionada amb la categoria laboral. Cal especificar les hores o els crèdits. I pels cursos d’especialització universitària, formació de postgrau, formació de màster i formacions de graduat universitari, s’indicarà també el programa acadèmic. Aquesta informació s’haurà d’acreditar degudament mitjançant els diplomes, títols, certificats i altres documents acreditatius.

- El CV es presentarà al departament de recursos humans, de manera presencial al CP Carlos Mir, S/N o mitjançant correu electrònic (selecciopersonal@fundaciodiscap.org).

- Termini de presentació del CV: 5 dies laborals a comptar des del dia següent a la difusió de l’oferta.

(Per a més informació consultar les bases generals que regeixen els processos de selecció de la Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca, adjuntes a l’oferta).

Protecció de Dades Personals

En compliment de lo disposat al REGLAMENT (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques, en el que respecte al tractament de dades personals i la lliure circulació d'aquestes dades i per el que es deroga la directiva 95/46/CE (RGPD) i la llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia del drets digitals, els informem que les seves dades seran tractades per la FUNDACIÓ PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT ILLA DE MENORCA amb la finalitat de dur a terme els processos de selecció de personal atenent als principis de mèrit i capacitat, així com també els criteris de idoneïtat, competència professional i experiència, mitjançant procediments que garanteixin la publicitat i concurrència, tal como es desprèn dels estatuts fundacionals. Les dades seran conservades durant un termini de 3 anys des de la seva participació en el procés selectiu. Les dades no seran cedides a tercers, llevat d'obligació legal de comunicació.

Pot exercitar els seus drets de rectificació, accés, supressió, oposició, limitació i portabilitat en els termes legals mitjançant un correu electrònic  adreçat a : rgpd@fundaciodiscap.org  o per escrit a la següent direcció; Avd Palma de Mallorca, 1 Ciutadella   de Menorca, (Illes Balears). S`haurà de identificar a la pròpia comunicació de sol·licitud, per correu electrònic o direcció física, així com indicar la següent informació: - Dret que sol·licitar exercitar - Nomi i llinatge del sol·licitant - Fotocopia del DNI o document  equivalent del sol·licitant.

Per mes informació pot accedir a la nostra política de privacitat de la nostra pàgina web: www.fundaciodiscap.org

Ofertas de trabajo

BOLSAS DE TRABAJO DE LOS CEO (CENTROS ESPECIALES DE OCUPACIÓN)

08/02/2024

Convocatorias de plazas de turno libre. Con certificado de discapacidad igual o superior al 33 %.

Ver detalle

BASES GENERALES QUE REGULAN LOS PROCESOS SELECTIVOS

26/01/2024

Convocatorias de plazas de turno libre de la Fundación para Personas con Discapacidad