CEO Social Càtering

El mes de març de 2010, la Fundació per a persones amb discapacitat Illa de Menorca va posar en marxa aquest projecte, emmarcat en el Centre Especial d´Ocupació.

Es tracta d’un Servei de cuina. Aquest consisteix en l’elaboració i repartiment de menús envasats, per cobrir les necessitats de clients particulars, persones ateses per serveis socials, i dispositius socioassistencials de la Fundació i el Consell Insular de Menorca. També s’elabora menjar per empreses privades.

CEO Social Càtering

El servei que es dóna als diferents dispositius assistencials inclou menús de dilluns a divendres, mentre que el servei dels ajuntaments i a particulars inclou menús de dilluns a diumenge. Cada menú consta d´un primer plat, un segon i unes postres. La cuina del servei de SOCIAL CÀTERING té capacitat, a més, per elaborar menús adaptats per a persones que segueixen dietes especials (sense gluten, sense sal, hipocalòrics, triturats, etc.),

CEO Social Càtering

Actualment es fan uns 230 menús diaris. El servei està en funcionament durant tot l’any sense interrupció, donat el caràcter essencial d’aquest.
La plantilla estable de treballadors/es és de 14 persones, 11 d’elles amb una discapacitat reconeguda.

Dades del centre:
Social Càtering
C/ Bijuters, nº 3 (POICI)
07760 - Ciutadella de Menorca

Encarregat: Roque Allika