II Jornada: Inclusió educativa de l´alumnat sord,

Des de l’any 2012, la Federació de Persones Sordes de les Illes Balears (FSIB)

organitza accions formatives per a centres, professionals i/o famílies, gràcies al Programa d´Atenció a Famílies, projecte 0,7% IRPF subvencionat pel Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat a través de la Confederació Estatal de Persones Sordes.

La finalitat d’aquesta jornada educativa és facilitar tota la informació entorn a l´atenció a l´alumnat sord i també proporcionar recursos i/o eines per atendre alumnes sords i/o famílies fomentant les estratègies en el context educatiu i familiar.

El proper dissabte, dia 12 de novembre, es realitzará la II Jornada: Inclusió educativa de l´alumnat sord, dirigida a professionals de l´àmbit socioeducatiu, famílies i estudiants, que tindrà lloc al Centre d´Art d´Història Hernández Sanz - Palau Can Oliver (C/ Anuncivay, 2, Maó) a les 9.00 h. fins les 14.00 h., amb l´opció de participar al taller de Llengua de Signes el dia 16 de novembre. Gràcies a la col·laboració de la Fundació de Persones amb Discapacitat de Menorca, l´Associació de Persones Sordes de Menorca i l´Ajuntament de Maó.

Agrairíem la màxima difusió possible a tots professionals i centres interessats per a participar en aquesta jornada. Adjuntem el programa, el cartell i el full d´inscripció. Per a més informació i inscripció, contacteu amb el següent e-mail: familias.fsib@gmail.com

II Jornada: Inclusió educativa

Logo FUNDACIO Logo IRPF Logo GOIB Logo Cocemfe Logo Mnisiterio Sanidad Logo esclerosis múltiple Logo ONCE