INICI | CEO | CEO Social Catering

CEO Social Catering

El mes de març de 2010, la Fundació per a persones amb discapacitat Illa de Menorca va posar en marxa un nou projecte emmarcat en el Centre Especial d´Ocupació. Es tracta del SOCIAL CÀTERING, un servei de menús destinat a cobrir part dels serveis de menjars a dimicili quen actualment presten els ajuntaments de Menorca a les persones amb diferents necessitats.

Un equip de 12 persones, 10 de les quals tenen algun tipus de discapacitat, s´encarreguen d´elaborar i repartir els 220 menús diaris que surten de la cuina ubicada al polígon industrial de Ciutadella i que van destinats a diferents centres, tant propis de la Fundació (centres de dia, pisos, etc.) com externs (escoletes, Càrites, etc.), a més dels serveis de menjar a domicili dels ajuntaments de Maó i Ciutadella.

El servei que es dóna als diferents centres inclou menús de dilluns a divendres, mentre que el dels ajuntaments inclou menús de la setmana, de dilluns a diumenge. Cada menú consta d´un primer plat, un segon i unes postres. La planificació dels menús és quinzenal i té en compte, també, menús d´estiu i d´hivern.

La cuina del servei de SOCIAL CÀTERING té capacitat, a més, per elaborar menús adequats per a persones que segueixen dietes especials (sense gluten, sense sal, per a persones diabètiques, etc.), tant regularment com puntualment. A més, s´elaboren una sèrie de menús que posteriorment s´envasen o es congelen amb data de caducitat per cobrir eventuals urgències, com ara un usuari no programat.

Una altra vessant del SOCIAL CÀTERING és oferir un servei de càtering per a recepcions i actes públics organitzats per les difirents administracions.

Dates del centre:

C/ Bijuters, 3 (POICI)

07760 - Ciutadella de Menorca

Encarregat: Mª Pilar Mercadal

Mail: socialcatering.fundacio@gmail.com

Logo FUNDACIO Logo IRPF Logo GOIB Logo Cocemfe Logo Mnisiterio Sanidad Logo esclerosis múltiple Logo ONCE