Menú inferior | entitats

ASS. S´OLIVERA

L´Associació d´usuaris pro-salut mental de Menorca, S´Olivera, es va constituïr l´any 1997 amb l´objectiu d´adoptar mesures que servissin per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat o que poden patir un trastorn mental. Alhora, una de les finalitats fundacionals de l´entitat va ser la de representar el col·lectiu davant els òrgans governamentals i altres institucions públiques i privades amb caràcter social (i no d´oci). La idea de constituir una associació d´usuaris de salut mental va sorgir de les trobades d´usuaris que els actuals socis de S´Olivera celebraven abans del 1997 al Centre de Dia de Milà.

Abans d´integrar-se dins la Fundació per a Persones amb Discapacitat, S´Olivera oferia diferents serveis, com ara els grups d´ajuda mútua (GAM), o l´acompanyament terapèutic dels malalts.

Dades de contacte:

Associació d´usuaris pro-salut mental de Menorca (S´Olivera)

Avinguda Vives Llull, 146

07703 – Maó

President: Amarú Maraval – Tel: 638 207 222

Mail: solivera_menorca@yahoo.es

Centre de contacte FPDM:

Avinguda Menorca, 27 Local 1

Tel. 871 59 07 0

Logo FUNDACIO Logo IRPF Logo GOIB Logo Cocemfe Logo Mnisiterio Sanidad Logo esclerosis múltiple Logo ONCE