Menú inferior | entitats

ASSORME

L´Associació de Persones Sordes de Menorca (ASSORME) va ser constituïda l´any 1998 a partir de la iniciativa d´un grup de persones sordes, oberta a la participació de pares, professionals i amics dels sords. L´associació es constituí amb uns objectius molt clars: ajudar les persones sordes en els àmbits educatiu, social, familiar i professional, mitjançant l´orientació dels fillets sords i les seves famílies; facilitar la iniciació i la formació professional dels joves sords; millorar les condicions de vida de les persones sordes, i fer tot el possible per eliminar les barreres de comunicació.

L´associació ofereix serveis d´informació i orientació als afectats i les seves famílies, alhora que organitza activitats formatives i de reciclatge professional adreçades al col·lectiu de persones sordes, i també activitats culturals i esportives. ASSORME duu a terme diferents tasques de divulgació i sensibilització. Amb l´objectiu de rompre les barreres comunicatives, l´associació utilitza diferents sistemes alternatius per a la comunicació, serveis d´intèrpret de llenguatge de signes i videoteca subtitulada.

Dades de contacte

Associació de Persones Sordes de Menorca (ASSORME)

C/ Santa Rita, 22, 1ª

07730 - Alaior