INICI | ACCESSIBILITAT | INFO TURISME ACCESSIBLE MENORCA | ACTIVITATS COMPLEMENTARIES ACCESIBLES A MENORCA

ACTIVITATS COMPLEMENTARIES ACCESIBLES A MENORCA

Club Nàutic de Fornells

La construcció del nou edifici del Club Náutico de Fornells en 2010, va permetre fer les noves instal·lacions completament adaptades per a persones amb mobilitat reduïda. És a partir d’aquesta data quan va poder començar oferir activitats adreçades a aquest col·lectiu. Concretament vela adaptada, un esport totalment diferent a la resta.

Tenen monitors titulats per impartir cursos de vela i de windsurf, però no tenen cap tipus de titulació / curs per fer-ho a persones amb mobilitat reduïda.

Oferir les mateixes activitats a totes les persones, sense exclusió, és un deure pendent de la nostra societat. Volen potenciar els cursos de vela per persones amb mobilitat reduïda.

Link Club Nàutic de Fornells

info@cnfornells.com

Mar Sin Barreras

Per primera vegada a Menorca, tots, incloses les persones a mobilitat reduïda, podrem gaudir d´excursions amb barca per la costa de l´illa. Després d´embarcar en el Port de Ciutadella navegarem direcció sud o nord amb destinació a algunes de les cales més belles i emblemàtiques de l´illa.

Embarcació adaptada.

L´embarcació disposa de l´equipament necessari perquè les persones amb mobilitat reduïda puguin tant embarcar i desembarcar des de / a terra ferma com accedir a la mar i tornar a pujar a bord de manera còmoda, segura i ràpida.

LINK: Mar Sin Barreras

Contacte: +34 636 373 805

Email: reservas@marsinbarreras.com

Menorca en Kayak

Menorca en Kayak és una empresa dedicada a organitzar excursions guiades en caiac. Enguany, el 2019 celebren el seu 30 aniversari.

Des de fa molt temps ofereixen el serveis a persones amb diversitat funcional. A rel de conèixer casos reals, és una empresa molt sensibilitzada en el món de la discapacitat. Desitgen oferir una experiència positiva i fora de la seva rutina diària a tots els seus clients.

Per què tota persona, sense exclusió, pugui gaudir plenament de l’activitat és importantissim adaptar el material a les seves necessitats, amb el temps i l’experiència han aprés a fer-ho.

Es troben amb moltes dificultats en trobar material adaptat adequat.

Manifesten falta de formació especialitzada i de conscienciació en general.

Demanen als serveis públics facilitats per accedir a formació i infraestructures per a les entitats que ofereixen serveis específics per a persones amb diversitat funcional.

Menorca en Kayak és una empresa molt conscienciada i mostra molt interès en el projecte de Menorca com a destinació turística accessible. Creu en la igualtat de drets i deures per a totes les persones que integren la societat, sense discriminació de sexe, pensament, diversitat funcional, opinió i voler-ho en un planeta més sa.

LINK: Menorca en Kayak

info@ menorcaenkayak.com

Tel.: 669 097 977

Menorca para todos

És equip de professionals amb vocació social i anys d´experiència en activitats esportives, l´àmbit sociosanitari, en educació social i psicologia, disposats a proposar la millor atenció a cada moment i a adaptar-la a cada situació personal o familiar. El seu objectiu és aconseguir que les persones gaudeixin d´una millora en la seva qualitat de vida i un major benestar, sigui com sigui la seva diversitat funcional, la seva situació familiar o la seva necessitat.

El seu compromís de contribuir amb serveis per a facilitar l´estada a persones amb diversitat funcional i als seus familiars o acompanyants, perquè també ells puguin gaudir d´unes vacances plenes, còmodes i segures.

LINK: Menorca para todos

Dia Complert - Esports d´Aventura i Activitats, C.B

Dia Complert Esports, pioners a Menorca des de 1994, va ser el primer centre d´esports d´aventura a Menorca, oferint activitats de senderisme, excursions amb bicicleta i rutes amb caiac. Ampliant la seva oferta a paddel surf, snorkel, motos d’aigua i excursions en vaixell.

Pràcticament des de el primer dia, tenien molt clar la seva postura, que qualsevol persona pogués gaudir de les activitats que ofereixen. No compten amb personal qualificat en atendre a persones amb diversitat funcional, però sí sensibilitzat i en major o menor mesura, tenen adaptades totes les activitats a persones amb discapacitat física.

Dia Complert Esports creu que amb sensibilitat i voluntat es pot aconseguir la plena inclusió de totes les persones amb diversitat funcional. Hauríem de ser capaços de transmetre aquests valors a la societat. Tots som iguals i tenim els mateixos drets.

Avd. Passeig Marítim, 41, 07748 Mercadal - Fornells, Illes Balears

LINK: Dia Complert - Esports d´Aventura i Activitats