INICI | LA FUNDACIÓ

LA FUNDACIÓ

Política de Qualitat de la Fundació

La Fundació per a Persones amb Discapacitat és una entitat sense ŕnim de lucre de la que hi formen part el Consell Insular de Menorca, els diferents Ajuntament de l’illa ˇ 13 associacions per l’atenció de les persones amb discapacitat.

Missió

Millorar la qualitat de vida i promoure la normalització, la participació, la visibilitat i la integració social, política, econňmica, laboral, cultural, esportiva, educativa i de salut de les persones amb discapacitat.

Visió

L’escenari d’actuació de Fundació és l’illa de Menorca. El nostre projecte de futur situa les persones amb discapacitat i/o amb diversitat funcional en un territori humŕ, accessible i lliure de tot tipus de barreres.

Valors

•el respecte a la dignitat de les persones,

•la millora dels drets de les persones,

•l’čtica professional, la confiança i el suport mutu,

•l’atenció comunitŕria i de proximitat,

•l’atenció integral i la coordinació dels equips de treball,

•la transparčncia i l’ eficičncia en la gestió dels recursos disponibles,

•la qualitat i la millora en la prestació dels serveis,

•El desenvolupament sostenible de les nostres activitats assistencials i mercantils i

•la innovació, la qualitat i la millora continua.

Logo FUNDACIO Logo IRPF Logo GOIB Logo Cocemfe Logo Mnisiterio Sanidad Logo esclerosis múltiple Logo ONCE